قطار باري به طور معمول نيروهاي قطار هاي مختلف از قطارهاي مسافربري داشته باشد. يك قطار باري معمولي ممكن است 660 تن (يا بيشتر) از وزن لوكوموتيو در مقابل داشته باشد. كه ممكن است توسط 6000 فوت (يا بيشتر) از اتومبيل حمل و نقل است.
اتومبيل ممكن است يا نه ممكن است و ممكن است يكنواخت لود ترمز متفاوت است. برنامه هاي كاربردي ترمز شديد مي تواند با تركيب اين عوامل به علت فراق قطار. بنابراين، قطار خوب دست زدن به عمل براي قطار باري است كه معمولا براي نگه داشتن قطار كشيده يا مفتول در كويل، يكنواخت. اين است كه با نگه داشتن قطار در قدرت در حالي كه يك برنامه ترمز ساخته شده است، و يا با استفاده مداوم از ترمز پويا به دست آورد. انتقال از حالتي به حالت ديگر (در مقابل كشيده مفتول در كويل) نياز به دست زدن به دقت و به يك كاربر ماهر در لوكوموتيو. هنگامي كه مرده وجود دارد در ساختار (DIC) لوكوموتيو متعدد، برخي ممكن است به ترمز مانند اتومبيل حمل و نقل به جاي لوكوموتيو راه اندازي. در قطار مسافربري كوتاه تر، اين است كه حتي بيشتر قابل توجه است، نياز به برنامه براي اولين بار از ترمز به خاموش در لوكوموتيو خون، استفاده از ترمز لوكوموتيو با افزايش بعدي در نرم افزار. فاصله طول و آرايش از كاهش يا توقف ديكته چقدر برنامه هاي ترمز لوكوموتيو بايد مجاز به اعمال مي شود. قطار مسافري با استفاده از "مخلوط ترمز" انجام كار انداختن نيست (آزادي) استفاده از ترمز لوكوموتيو. اين تركيب با نيروهاي ترمز ديناميكي، براي توليد حداكثر مقدار تلاش ترمز امن، براي هر سرعت داده شده است.
استفاده از ترمز پويا مي تواند در يك اقدام شديد شل نتيجه، زماني كه مشغول است، در بسيار ممكن است اگر در در زمان نامناسب به ارمغان آورد اجرا (با توجه به هندسه مسير و سرعت قطار) و اگر در زمان نامناسب رها مي تواند در نتيجه در يك اجرا كردن. هر دو طور بالقوه مي تواند مهار قطار يا كوپلينگ ضربه محكم و ناگهاني .
Stringlining يك علت بالقوه خروج از خط كه به آموزش تكنيك هاي دست زدن به بايد به حساب در احتمال وقوع براي كاهش را است. وقتي قطار دور يك منحني فيزيك پايه ديكته اتومبيل پشتي در تشكيل سعي خواهد كرد كه كوتاه ترين مسير و فلنج در برخي از چرخ در تشكيل طور بالقوه مي تواند موفق به جلوگيري از با اثر حاصل يك خط خارج شدن ترن اين اتفاق مي افتد. هندسه آهنگ نيز بسيار مهم است براي آموزش دست زدن. مطلوب آن است كه داراي ترمز آزاد در پايين كلاس هاي تند و نه اعمال مي شود. و در بالاي يك درجه شيب دار آن مطلوب است كه يك لوله ترمز به طور كامل شارژ مي شود.
كلمات كليدي مرتبط: كارشناس/مدير روابط عمومي , حقوق يك منشي مديرعامل استان البرز , استخدام نظافتچي تهران , حقوق يك نظافتچي در منطقه 1 مسلط به زبان فرانسوي , استخدام مهندس كشاورزي , پيتزا زن سمنان در بهترين نقطه شهر , پژوهشگر علوم كامپيوتر , آشپز تمام وقت در منطقه 9 مسلط به زبان انگليسي , تعميركار لوازم اداري , درآمد يك كارگر ساده دامغان مخصوص پزشكان ,