چگونه تبديل به راننده قطار شويم؟

لوكوموتيوران(راننده قطار)

چگونه تبديل به راننده قطار شويم؟

۱,۲۶۵ بازديد

 

چگونه تبديل به يك قطار درايور يك راننده قطار ، و يا درايو ، يك قطار است. آنها همچنين مهندسين لوكوموتيو، مهندسين راه آهن و يا مردان ورق پا ناميده مي شود. اين يك كار بزرگ براي كسي كه دوست را به سفر و كشور و كسي كه مهم نيست كه دور از خانه براي روز يا چند هفته در يك زمان است . آن را به خوبي مي پردازد و شما فراهم مزاياي متعلق به اتحاديه، مانند امنيت شغلي و حقوق بازنشستگي .

قطار از رانندگان مسئول هستند، و مسئول، رانندگي لوكوموتيو، و همچنين عمليات مكانيكي از قطار، سرعت قطار و همه دست زدن به قطار. آنها همچنين ممكن است قطار، نقص گزارش بازرسي و انجام تنظيمات، شنت سهام نورد در حياط هدايت و نماپوشش در امتداد خط، و سوخت گيري قطار ديزلي. در بعضي از سازمان، آنها ممكن است اطلاعيه و كار با كاركنان در هيئت مديره (از جمله سپاه پاسداران) و به طور معمول تبادل اطلاعات با آنها با استفاده از راديو و يا ديگر سيستم هاي ارتباطي.كار تيم مهم است كه شما از نزديك با ديگران از جمله shunters و signalmen.

 

 

قطار مسافري: يك قطار مسافربري يكي كه شامل وسايل نقليه مسافري حمل و اغلب مي تواند بسيار طولاني و سريع است. قطار هاي مسافري بين ايستگاه و يا انبارهاي كه در آن مسافران هيئت مديره سفر و پياده. در اغلب موارد، آنها در يك برنامه ثابت كار مي كند و ممكن است حقوق اشغال آهنگ برتر بيش از قطار حمل و نقل داشته باشد. قطار حمل و نقل: قطار حمل و نقل ممكن است شامل ظروف كه در آن قطار ممكن است تا 1.5 كيلومتر طول اندازه گيري و وزن 2،500 تن مي باشد. قطار باري به طور معمول نيروهاي قطار هاي مختلف از قطارهاي مسافربري داشته باشد. بسياري از انواع مختلف قطارهاي باري وجود دارد. يكي از رايج ترين انواع قطار ظرف، كه در آن ظروف را مي توان در داخل و خارج از قطار با جرثقيل و يا برداشته و لود كردن بر روي كاميون و يا كشتي مي باشد.
كلمات كليدي مرتبط: تحليلگر و طراح نرم افزار , منطقه 12 تكنيسين مسلط به زبان آلماني , استخدام مهندس نرم افزار , تايپيست تمام وقت ميدان تجريش , استخدام مهندس كشاورزي , پرستار سايت در منطقه 21 در بهترين موقعيت , آگهي استخدام روانپزشك , درآمد يك منشي در دامغان , كارمند آژانس مسافرتي , انباردار منطقه 4 با روابط عمومي بالا ,

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.